.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
مراسم بدرقه نخستین کاروان‌های زائران ایرانی پس از وقفه نه سال وقفه با حضور سرپرست حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد. اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
مراسم بدرقه نخستین کاروان‌های زائران ایرانی پس از وقفه نه سال وقفه با حضور سرپرست حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است. معین پنهانی به ایران رفت و آمد‌ دارد؟
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳(يادداشت)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
رئیس‌جمهور ماده واحده «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور» را برای اجرا ابلاغ کرد. شش مناسبت جدید به تقویم رسمی کشور اضافه شد
رئیس‌جمهور ماده واحده «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور» را برای اجرا ابلاغ کرد.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
جمشید جم خواننده باسابقه و مطرح موسیقی کشور دیشب چهارشنبه ۱۱ بهمن در منزل خود درگذشت. جمشید جم خواننده «یار دبستانی من» درگذشت
جمشید جم خواننده باسابقه و مطرح موسیقی کشور دیشب چهارشنبه ۱۱ بهمن در منزل خود درگذشت.(ادامه)
وزیر فرهنگ گفت: کسانی که برای حج عمره پول واریز کرده‌اند اگر بخواهند، پول به آن‌ها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد. کسانی که برای عمره مفرده وجه واریز کرده‌اند می‌توانند پول خود را پس بگیرند
وزیر فرهنگ گفت: کسانی که برای حج عمره پول واریز کرده‌اند اگر بخواهند، پول به آن‌ها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد.(ادامه)
شورای عالی انقلاب فرهنگی یازده مناسبت جدید را تصویب کرد که توسط رییس جمهوری برای درج در تقویم رسمی به شورای فرهنگ عمومی کشور ابلاغ شده است. ١١ مناسبت جدید به تقویم رسمی کشور اضافه می‌شود
شورای عالی انقلاب فرهنگی یازده مناسبت جدید را تصویب کرد که توسط رییس جمهوری برای درج در تقویم رسمی به شورای فرهنگ عمومی کشور ابلاغ شده است.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
برخی رسانه‌ها از سیاست دو گانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری می‌گفتند و قهر نمایندگان حاضر در شورای تولید و انتشار ساترا؛ از این رو، شواهدی وجود دارد که بیانگر این است که اسکار از ساترا مجوز گرفته و به زودی پخش خود را نیز آغاز خواهد کرد. «اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت
برخی رسانه‌ها از سیاست دو گانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری می‌گفتند و قهر نمایندگان حاضر در شورای تولید و انتشار ساترا؛ از این رو، شواهدی وجود دارد که بیانگر این است که اسکار از ساترا مجوز گرفته و به زودی پخش خود را نیز آغاز خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. انتصاب دکتر وحید آرایی به سمت مشاور رییس سازمان ثبت احوال کشور در امور راهبردی و توسعه مدیریت
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز: آیین خودکفایی تولید کاغذ کتاب‌های درسی کشور» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. جشن خودکفایی تولید کاغذ کتاب‌های درسی آغاز شد
شمال نیوز: آیین خودکفایی تولید کاغذ کتاب‌های درسی کشور» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر وحید آرایی عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد . 

توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد
شمال نیوز : دکتر وحید آرایی عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد . (ادامه)
امروز سید ابراهیم رئیسی راهی وزارت نفت شد تا شاید اینگونه به خبرهای حول استعفا و خانه نشینی یکی از مهمترین وزرایش پایان دهد. این دیدار در حالی صورت گرفت که اوجی در وزارتخانه حضور نداشت. رئیس جمهور به وزارت نفت رفت؛ اوجی در وزارتخانه نبود
امروز سید ابراهیم رئیسی راهی وزارت نفت شد تا شاید اینگونه به خبرهای حول استعفا و خانه نشینی یکی از مهمترین وزرایش پایان دهد. این دیدار در حالی صورت گرفت که اوجی در وزارتخانه حضور نداشت.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : محمدمهدی سموعی گفت: برکناری رضا ثقت با امضای شخص وزیر ارشاد انجام گرفته و پس از آن ثقتی به هیچ مسئولیت جدیدی در وزارتخانه منصوب نشده است. رضا ثقتی مدیرکل سابق ارشاد گیلان هیچ مسئولیتی ندارد
شمال نیوز : محمدمهدی سموعی گفت: برکناری رضا ثقت با امضای شخص وزیر ارشاد انجام گرفته و پس از آن ثقتی به هیچ مسئولیت جدیدی در وزارتخانه منصوب نشده است.(ادامه)
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند! نمایندگان وزارت ارشاد: جای خالی مهران مدیری در تلویزیون احساس می‌شود
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند!(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
بعد از ماه‌ها بحث و گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازیگران کشف حجاب کرده در یکسال گذشته، با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 10 بازیگر مطرح زن سینما رسما ممنوع‌الکار شدند. کشف حجاب کدام بازیگران را ممنوع‌الکار کرد؟ + فیلم
بعد از ماه‌ها بحث و گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازیگران کشف حجاب کرده در یکسال گذشته، با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 10 بازیگر مطرح زن سینما رسما ممنوع‌الکار شدند.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد، دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان را عنوان کرد. ماجرای لغو کنسرت علیرضا قربانی چه بود؟
محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد، دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان را عنوان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر عامل بنیاد رودکی، طی حکمی عباس زارع را به سمت معاون هماهنگی تالارها و مراکز بنیاد رودکی منصوب کرد . مسئولیت جدید « عباس زارع » در پایتخت / مدیر مازندرانی معاون هماهنگی بنیاد رودکی شد
شمال نیوز : مدیر عامل بنیاد رودکی، طی حکمی عباس زارع را به سمت معاون هماهنگی تالارها و مراکز بنیاد رودکی منصوب کرد .(ادامه)
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود. حاجی دلیگانی: دولت باید قانون مالیات هنرمندان و بازیگران را اجرایی کند
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 78 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.